Wat is RLSA?

RLSA (Remarketing List for Search Ads) is een onderdeel van Google Ads waarbij je eerdere bezoekers op maat gemaakte advertenties kunt laten zien.

Dit kan op twee manieren gebruikt worden:
–  U kunt biedingen aanpassen op uw advertentiegroepen (remarketing lists) die via Google zoeken op uw ingestelde zoekwoord
– Stel zoekadvertentiegroepen in om alleen te worden geactiveerd en advertenties weer te geven als een gebruiker in uw remarketing list staat en zoekt met de zoekwoorden waarop u biedt

Combineer En Krijg Meer.

Google Ads kan duur zijn voor kleine bedrijven, en vooral als u een klein budget hebt kan het lastig zijn om uw investering terug te verdienen zonder dat u druk bezig bent met optimalisaties.

Met RLSA kunt u er voor kiezen om zoekresultaten te laten zien aan gebruikers die uw site al eens hebben bezocht. Dit betekent dat uw budget een langere tijd meegaat dan standaard zoekadvertenties.

Wat Betekent Dit Nu Allemaal?

RLSA zorgt voor nieuwe klanten.

Gemiddeld zorgt RLSA voor:
– Drie keer hogere click-through rate
– Verdrievoudiging van uw conversie
– Lagere kosten per conversie

Gemaakt Om Uw Leven Makkelijker Te Maken.

HOE HET WERKT:

1. Stel samen met Webpromoting uw doelen op.

2. Wij gaan voor u aan de slag

- We bekijken wat we voor uw organisatie kunnen betekenen
- Wij brengen de mogelijkheden in kaart
- We starten met de online diensten.
- We blijven constant optimaliseren

3. Ontvang maandelijkse rapportages met de uitkomsten.

WEBPROMOTING

Adverteren via internet!